Visdomsord: Kärlek

ff
Fjunet står modell från när Madde fottade oss för ett tag sedan. :)
Kvällens tema blir kärlek.
Kärleken finns alltid i dig, omkring dig och riktat mot något i din närhet.
Men det den riktas mot ändras ständigt..
Kärlek är en väldigt stark känsla, motsatsen är hat och avsky.
Det är läskigt hur nära hat och kärlek står varandra ändå.
Från att ena stunden älska någon, kan det snabbt vända till att hata någon, tråkigt nog..
Men det är ändå värt risken, att få vara sådär lycklig och sväva på moln.
Att le, blott av tanken på den man håller av. :)
Men man ångrar sig varje gång det tippar över gränsen..
Då ligger man och grämer sig om nätterna, gråter om kvällarna och gnäller på hur eländigt allt är.
Men som en vis man en gång sa:
Som man bäddar får man ligga.
Sånt är livet, inget att göra åt saken.
Och då tycker jag, positiv som jag är, att det är bättre att gå vidare och vara lycklig :)
Hoppas ni fick nån reda med texten, lite luddigt budskap, men jag får väl bättra mig till nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0