Visdomsord: Vänskap

<3
Lilla Wellington och jag får pryda dagens bild :)
Han är en minishettis som jag tyvärr sålde december 2010, men allt har ett slut :/
Han var den bästa vän jag haft och det finaste i mitt liv <3
Vänskap är något alla förtjänar, för utan en vän vid sin sida har man inte mycket att klara sig på..
Vänner finns alltid där när det händer något, ställer alltid upp när man behöver dem och stöttar en när man stöter på problem.
Jag älskar mina vänner och hoppas de älskar mig lika mycket.
Man ska inte lista sina vänner, för då är de inga vänner. Om man har deras vänskap ska man inte behöva tvivla på det eller bekräfta det genom att skriva det, det är något man bara vet helt enkelt..♥
Hoppas ni har lika fina vänner som jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0