Ny dator

rosa
Hejsan! Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men det hinns liksom inte med när allt annat ska skötas också ^^'
Jag får försöka hinna med mellan varven :)
I varje fall, som bilden visar har jag fått en ny dator, en Sony Vaio i ett härligt rosa utförande. :)
Jag sitter just nu och skriver från den och hoppas att ni är lika glada på livet som jag är.
I helgen har jag passat alla hästarna i stallet, passat grannens kanin och sett till hundarna i stallet.. Mycket djur helt enkelt! :o
Så idag är sista dagen jag passar alla djuren och imorgon bar det av till Polen. :)
Hela skolklassen har sparat ihop pengar och ska nu åka till Auschwitz, Birkenau och en saltgruva.
Det ska bli väldigt spännande men tror knappast det blir en avkopplande semester utan mer en studieresa ;)
Det blir inte så mycket häst-uppdateringar framöver för det har varit lite fram- och tillbaka men det, men jag återkommer nog sen :)

Ni får ha det gött, så ska jag packa inför resan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0